Naukowcy: kawa może wydłużyć życie
By Dziennik, PU <redakcja@onet.pl> | June 18, 2008
"Dziennik": Badania przeprowadzone przez naukowców z hiszpańskiego Autonomus University of Madrid wykazały, że picie kilku kaw na dobę nie tylko nie zwiększa ryzyka zapadnięcia na schorzenia układu krążenia albo nowotwory, ale nawet może je znacząco zmniejszyć.Posty powiązane:
Kancelaria prezydenta chce 30 mln zł więcej
Ucieczka z PiS trwa: Traktat przelał czarę goryczy
Palikot złamał prawo, ale bali się go ukarać
Ekshumacja Sikorskiego możliwa w lipcu
Koktajlem Mołotowa za badania nad muszkami
Polacy porozmawiają w kosmosie
Rusza I edycja konkursu człowiek roku w HR
Nauczą policjantów jak nie brać łapówek
Odchodzi złota epoka funta
Prezydent Kaczyński jest dłużny szpitalowi 214 tys. zł
Topics: university of madrid, autonomus, badania, dziennik |
